ویدیو | آخرین گفته‌های پدر و مادر آرمیتا گراوند دختر مترو

مادر آرمیتا گراوند گفت‌: هر روز به همراه همسرم بدون هیچ محدودیتی با دخترمان ملاقات می‌کنیم.
ویدیو | آخرین گفته‌های پدر و مادر آرمیتا گراوند دختر مترو
کد خبر : ۴۶۶۷۴

پدر آرمیتا گراوند دانش‌آموز بیهوش شده در متروی میدان شهدا گفت: من هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم، شایعه سازی نکنید.

مادر آرمیتا گراوند نیز گفت‌: هر روز به همراه همسرم بدون هیچ محدودیتی با دخترمان ملاقات می‌کنیم. خبر بازداشت شدنم صحت ندارد. دوست ندارم هیچ عکس و فیلمی از دخترم در فضای مجازی منتشر شود.

پدر آرمیتا گراوند دانش‌آموز بیهوش شده در متروی میدان شهدا با تاکید بر نداشتن صفحه‌ای در فضای مجازی از همگان درخواست کرد تا در خصوص دخترش دروغ پردازی و شایعه‌سازی نکنند.


صبح یکشنبه ۹ مهر ماه دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای به نام آرمیتا گراوند که در هنرستان عروه‌الوثقی مشغول تحصیل است پس از حضور در ایستگاه مترو میدان شهدا، حین سوار شدن به قطار یکباره بیهوش و با پشت سر روی زمین افتاد.

این نوجوان با همکاری ماموران مترو احیا و سپس با حضور عوامل اورژانس و انجام مقدمات درمان به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

پدر این دانش‌آموز امروز روز جمعه گفت: من در فضای مجازی هیچ صفحه‌ای ندارم، گوشی من نوکیای ساده است و گوشی هوشمند و اندروید ندارم و از نحوه کار با آن‌ها نیز هیچ اطلاعاتی ندارم.

احمد گراوند با ناراحتی از شایعه‌سازی در خصوص دستگیری همسرش اظهار کرد: همسرم و دختر دیگرم این روز‌ها در بیمارستان محل بستری آرمیتا کنارم هستند.

وی ادامه داد: روزانه حدود هفت بار و شاید بیشتر به بیمارستان مراجعه کرده و بدون هیچ محدودیتی با دخترمان که در بخش مراقبت ویژه است، ملاقات داریم.

پدر آرمیتا گراوند با بیا اینکه علت این همه شایعه‌سازی را متوجه نمی‌شوم، اضافه کرد: کادر درمان شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی هستند لذا از مردم درخواست دارم فقط برای سلامتی دخترم دعا کنند.

او تأکید کرد: اصلا درست نیست که عکس و فیلم‌های دخترم را در فضای مجازی منتشر می‌کنند؛ تنها خواسته ما این است که برای سلامتی اش دعا کنند.

مادر آرمیتا گراوند نیز گفت: صفحه‌ای در اینستاگرام دارم، ولی این چند روز اصلا فعالیتی در فضای مجازی نداشته‌ام، چون نگران حال دخترم هستم و مدام در کنارش حضور دارم.

او یادآور شد: دیروز از زبان دیگران خبر دستگیری خودم را شنیدم و حالم بد شد، تعجب می‌کنم چرا برخی دروغ پردازی و شایعه‌سازی می‌کنند.

خانم احمدی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کادر درمان بیمارستان اضافه کرد: دوست ندارم هیچ عکس و فیلمی از دخترم در فضای مجازی منتشر شود.

وی با بیان اینکه با همسرم تمام فیلم‌های مترو را از زمان حضور تا سوار شدن دخترم در قطار دیده‌ایم، افزود: فاطمه دوست آرمیتا جثه نحیفی داشت به همین خاطر نتوانست از افتادن او جلوگیری کند ضمن اینکه هیچ اتفاق دیگری برای دخترم رخ نداده است.

مادر آرمیتا گراوند با تشکر از دوستان دخترش یادآور شد: از معاون پرورشی مدرسه و دوستان او که برای ملاقاتش امروز به بیمارستان آمدند، تشکر می‌کنم؛ از همه می‌خواهم برای سلامتی دخترم دعا کنند تا دوباره در جمع دوستانش حاضر شود.

وی از همه درخواست کرد تحت هیچ شرایطی به شایعات دامن نزنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر